[MOD] Nightfall: První kontakt (Czech language)

Talk about creating Grimrock 1 levels and mods here. Warning: forum contains spoilers!
User avatar
Pecen
Posts: 40
Joined: Sun Jan 20, 2013 3:56 pm

Re: [MOD] Nightfall: První kontakt (Czech language)

Post by Pecen »

nj "otesánek", to mě mohlo trknout :)
jinak už jsem (asi) na konci, jen netuším, co dál:
SpoilerShow
mám tři duše, k nim tři knížky, ale k čemu mi to všechno je nevím.. taky na nektere místa jsem se nedostal, tj. kladivo u chytaných ogrů, mříž poblíž díry v lvl18/ dveře v sv rohu lvl17, knížka u nápisu vrať mistrovu práci, anebo amulet kousek před modrým klíčem duší(u hlav), můžeš aspoň naznačit? ;)
User avatar
DeDy
Posts: 132
Joined: Sun Oct 07, 2012 3:41 pm
Location: Brno, Czech Republic

Re: [MOD] Nightfall: První kontakt (Czech language)

Post by DeDy »

Takže nějaká ta nápověda
SpoilerShow
knížka u nápisu vrať mistrovu práci = vlevo je altar kde byla socha "mistrova práce"
kladivo u chytaných ogrů, mříž poblíž díry = zabojuj si
amulet kousek před modrým klíčem duší(u hlav) = ani jedno kouzlo tě nesmí zasáhnout + je tam časový limit (ozve se click)
mám tři duše, k nim tři knížky = knížky jsou jen informační, znamená to že jsi porazil temného pána, nyní záleží na tobě jak hra dopadne (3 konce, první jsi předpokládám viděl)
dveře v sv rohu lvl17 = sem vede několik cest, první rychlou jsi promarnil, další vede na křižovatce "Odbocka pro pomale"
Nightfall: First Contact – http://dedy.euweb.cz/nightfall.html
User avatar
Pecen
Posts: 40
Joined: Sun Jan 20, 2013 3:56 pm

Re: [MOD] Nightfall: První kontakt (Czech language)

Post by Pecen »

DeDy wrote:Takže nějaká ta nápověda
SpoilerShow
knížka u nápisu vrať mistrovu práci = vlevo je altar kde byla socha "mistrova práce"
kladivo u chytaných ogrů, mříž poblíž díry = zabojuj si
amulet kousek před modrým klíčem duší(u hlav) = ani jedno kouzlo tě nesmí zasáhnout + je tam časový limit (ozve se click)
mám tři duše, k nim tři knížky = knížky jsou jen informační, znamená to že jsi porazil temného pána, nyní záleží na tobě jak hra dopadne (3 konce, první jsi předpokládám viděl)
dveře v sv rohu lvl17 = sem vede několik cest, první rychlou jsi promarnil, další vede na křižovatce "Odbocka pro pomale"
tak hotovo za 9:16, 4 secrety a 1 treasure mi unikly (odbočku furt nechápu), konce jsem prošel všechny, ale ten střední nějakej divnej.. každopádně ještě jednou musím pochválit design dungu, hlavně old a new, skvělá práce ;)

btw zdrojové soubory uploadovat nebudeš?
macBos
Posts: 35
Joined: Mon Jun 03, 2013 9:52 pm

Re: [MOD] Nightfall: První kontakt (Czech language)

Post by macBos »

No teda, klobouk dolů před tak rozsáhlým a propracovaným dungeonem, fakt super zážitek - mně to připadalo úplně jako pokračování/alternativa původního příběhu. :)
Já si to užíval, takže celková hrací doba cca 17 hod. :twisted: ale celkově mi 3 secrets unikly.

Takže ještě jednou, díky! Super počin!

Postřehy:
- vůbec mi to nepřišlo přehnaně náročné, tak akorát, a hlady jsem také netrpěl
- našlo se i pár míst, kde se dalo slušně trénovat
- věž se mi líbíla moc
- jen jedno mě trochu mrzí (ale možná se to nedá ovlivnit) : ve hře bylo dost míst, u kterých se monstra zastavila a dál nechtěla (nemohla ?) jít. To pak dost usnadňovalo jejich zničení, když se nehnaly pořád za partou. Je to nějaká vlastnost dungeonu, že monstrum nemůže opustit definovanou oblast?
SpoilerShow
místnost s replikama mě pěkně nakrkla, když jsem si žádný z originálů nemohl nechat a pokračovat v dalším postupu :D
User avatar
DeDy
Posts: 132
Joined: Sun Oct 07, 2012 3:41 pm
Location: Brno, Czech Republic

Re: [MOD] Nightfall: První kontakt (Czech language)

Post by DeDy »

Ahoj, díky za příspěvek. Vlídné slovo potěší, když jsem si s tím dal tolik práce. Určitě budu pokračovat v další tvorbě, mám to v srdci, baví mě to víc než hraní. Akorát pro první LoG už asi ne, spíš LoG 2.
Taky jsem podpořil Divinity: Original Sin (dvě kopie i pro kamoše), hra která má mít taky editor, tak možná udělám další příběh ze světa Nightfall právě pro tuhle hru. Čas ukáže.

Jinak ohledně blokování potvor. Je to věc, kterou můžu v editoru ovlivňovat. Jejich blokace mi přišla jako menší zlo. Prosím uveď pár míst, ta která si pamatuješ budo asi nejzásadnější.
Hehe, když jsem to naposled testoval, tam mi unikly 2 secrety :shock: :lol:
Nightfall: First Contact – http://dedy.euweb.cz/nightfall.html
User avatar
DeDy
Posts: 132
Joined: Sun Oct 07, 2012 3:41 pm
Location: Brno, Czech Republic

Re: [MOD] Nightfall: První kontakt (Czech language)

Post by DeDy »

Pecen wrote:btw zdrojové soubory uploadovat nebudeš?
Ano budu, jak vydám verzi 1.1 cz + en
Nightfall: First Contact – http://dedy.euweb.cz/nightfall.html
macBos
Posts: 35
Joined: Mon Jun 03, 2013 9:52 pm

Re: [MOD] Nightfall: První kontakt (Czech language)

Post by macBos »

DeDy wrote:Jinak ohledně blokování potvor. Je to věc, kterou můžu v editoru ovlivňovat. Jejich blokace mi přišla jako menší zlo. Prosím uveď pár míst, ta která si pamatuješ budo asi nejzásadnější...
Třeba tohle si vybavuju (ale bez záruky, mohlo se mi to už trochu poplést):
SpoilerShow
- Level 6: Ohniví Uggardians rodící se po vložení a sebrání lib. věci do jednoho z výklenků, ti nejdou dál než za první propadla co jsou nedaleko
- Level 16: Z centrální místnosti směrem do další (u vchodu je fontána s jedem nebo co :) ), rozdvojené, plné Herders monster - ti taky ven nevylezou
- Level 17: Nejsem si jistý, ale možná to platí i Ogrovi z velké trojúhelníkové místnosti vlevo nahoře
- Level 17: Síň bojovníků, tam Uggardians (ohniví a ledoví) neopustí místnost
- Level 18: Menší obdélníková místnost vpravo nahoře s propadlem uprostřed (poblíž je na zdi vypálená ohnivá ruka), ohniví Uggardians mám pocit taky nevylezou z místnosti
A v minulém příspěvku jsem zapomněl pochválit příběh a všechno kolem - třeba screeny v intru/outru. To se zpracováním vyrovná originálnímu pojetí. Palec nahoru!
User avatar
DeDy
Posts: 132
Joined: Sun Oct 07, 2012 3:41 pm
Location: Brno, Czech Republic

Re: [MOD] Nightfall: První kontakt (Czech language)

Post by DeDy »

Ohledně pohybu potvor popisuješ vše dobře. Na všech místech je dána blokace. Jak jsem psal, považuji to za menší zlo. Důvod. Nepřátelé mají hlídat danou oblast a né pronásledovat partu. Popřemýšlím nad tím.

A jsem moc rád, že sis Nightfall užil a bavil tě. Je to inspirace do dalšího vývoje.
Nightfall: First Contact – http://dedy.euweb.cz/nightfall.html
User avatar
DeDy
Posts: 132
Joined: Sun Oct 07, 2012 3:41 pm
Location: Brno, Czech Republic

Re: [MOD] Nightfall: První kontakt (Czech language)

Post by DeDy »

English language page here
viewtopic.php?f=14&t=5450

Změny ve verzi 1.2

- Krátký meč a Fialová hůl nyní funguje Evasion
- Tower 8 opravena zeď u východu
- New Dungeon 1 přidán nápis EXIT kde se ukončuje hra
- Textové opravy, především ty pravopisné

POZOR: z nějakého důvodu mi nelze nahrát novou verzi na Steam Workshop. Píše to FAILED.

Nightfall: První kontakt v1.2
Image

WEB: http://nightfall.eddo.cz/

Temny pán přichází a připravil dvě podzemí a jednu věž.
Dobrodružství obsahuje příběh a hodně hádanek – 42 secrets + 7 treasure.
Dungeon má tři konce! Záleží jen na tobě, jak hra dopadne.

Jsem velkým fandou her Dungeon Master a Chaos Strike Back.
Očekávej, že se to promítne i v mém dungeonu.

Nightfall má nově definovanou partu. Nelze vytvořit vlastní ani importovat!
Lze hrát pouze s tou co je předurčena.

Herní dobu odhaduji na 15–20 hodin.

Stáhnou lze na:
Steam Workshop: http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... d=95965735
NexusMods Grimrock: http://grimrock.nexusmods.com/mods/240
Nightfall: First Contact – http://dedy.euweb.cz/nightfall.html
User avatar
DeDy
Posts: 132
Joined: Sun Oct 07, 2012 3:41 pm
Location: Brno, Czech Republic

Re: [MOD] Nightfall: První kontakt (Czech language)

Post by DeDy »

Konečně se podařilo nahrát verzi 1.2a na Steam Workshop i na Nexus: http://grimrock.nexusmods.com/mods/240/?
Nightfall: First Contact – http://dedy.euweb.cz/nightfall.html
Post Reply